Most igazán megéri időben megrendelned a tartalommarketing a gyakorlatban című könyvet, mert az első 250 rendelő megkapja a TOP marketingesekkel és szakértőkkel készített interjúkat. Összesen 7 fantasztikus, egyenként 1 órás hangfelvételt készítettem, amiket árulni lehetne, annyira hasznosak és szórakoztatóak lettek.
A teljes interjú anyagát meghallgathatod és még csak e-mail címet sem kérek cserébe. A több hanganyagot viszont csak az kapja meg, aki időben rendel és bekerül az első 250 vásárló közé. Így köszönöm meg, hogy előrendelsz bankkártyával.
Akit szerintem nem kell bemutatnom senkinek, aki egy kicsit is foglalkozik a vállalkozásával vagy érdeklődik a marketing iránt.
Ezen az oldalon meghallgathatod a teljes 1:14 perces interjút
Akit szerintem nem kell bemutatnom senkinek, aki egy kicsit is foglalkozik a vállalkozásával vagy érdeklődik a marketing iránt.
A vele készült 1 óra és 14 perces mély interjúban a tartalommarketingen túl, olyan témákról kérdezem, amiről még nem sokat hallottunk. Beavat minket néhány érdekességbe a magánéletéről, a vállalkozásáról, magáról a marketing szakmáról és szakértőiről.
Választ kapunk az interjúból, hogy a blogolás és a tudás megosztása van-e olyan hatékony, mint régen, és végre kiderül, hogy az újdonság vagy a tartalom a fontos.
Kitérünk rá, hogy mitől képes a tartalommarketing szinte minden vállalkozást felfuttatni, és miért érdemes ezzel kezdenie annak, aki még csak most gondolkozik azon, hogy vállalkozásba fog.
A beszélgetés során Gábor említi, hogy ha újra kellene kezdenie, csak a tartalommarketingre fókuszálna, mert nem csak hosszútávon, hanem rövidtávon is képes kézzelfogható üzleti eredményeket hozni.
Beszélgetünk egy picit arról is, hogy miért jobb a tartalom, mint a csali és mitől olyan hatékony értékesítési eszköz. Ha eddig kételkedtél, hallgasd meg és világos lesz, hogyan érheti el a tartalom azt, hogy az olvasók vásárolni is akarjanak tőled.
Teljesen őszintén beszél arról, hogyan tudják a feleségével közösen irányítani a vállalkozásukat, a családi üzlet jövőjéről, arról miért kezdett el egészségesen élni és naponta meditálni, hogyan látja az eddigi karrierjét és mi az, amin változtatna.
Elmondja a véleményét arról, miért van olyan sok online marketinges, mitől hígult fel a piac és mennyire jó út, ha mások sikereit másoljuk.Rákérdeztem, hogy mi az alapja azoknak a híreszteléseknek, hogy beperel és kitilt. Végül a marketing jövőjéről és arról a lényegi magról, a marketing szent gráljáról beszélgettünk, ami ha megvan, akkor a siker idővel garantált, míg ha nincs meg, akkor hiába pakolod egymásra a megtanult trükköket.
Akkor is roppant érdekes lesz, ha a kisujjadban van a marketing. Ha pedig Gábor szakmai tudására vagy kíváncsi, akkor készíts be egy jegyzetfüzetet is, mert most sem fogsz csalódni
Itt van az egész az elejétől a végéig. Készíts be popcornt és dőlj hátra. Élvezi fogod.
További 7 interjút a tartalommarketing könyvhöz kapod meg
Ne csak ezért, de ha tetszett az interjú, akkor rendeld meg a Tartalommarketing a gyakorlatban könyvet és legyél az első 250 vásárló között.
Ha van olyan ismerősöd, akivel megosztanád, csak kattints lent a megosztási ikonokra.
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.
Adatkezelési szabályzat | ASZF