2 tartalommarketing módszer, amivel ingyen gyűjthetsz likeokat

Kategória: Ötletből - Siker | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS


Ezelőtt 4 évvel senki sem hitte el, hogy nem a like gyűjtés vagy a like vásárlást a megfelelő út a Facebookon arra, hogy kitűnj a tömegből és egyre több látogatóra tegyél szert. Aztán azon kaptam magam, hogy a Hungaroringen vagyok és egy "versenyistálló" tulajdonosa alkudozik, hogy akkor most mennyit is fizessen 100.000 lájkért.  Egy héttel korábban pedig egy pékség lánc rendel be 30.000 likeot.

 

2 tartalommarketing módszer, amivel ingyen gyűjthetsz likeokat
Az éjszakai élet császára akart tőlem lájkokat venni, de nem sikerült megegyeznünk :)
 

A legijesztőbb mégis az volt, amikor alvilági figurákkal kellett találkoznom, akik az éjszakai életben több szórakozóhelyet is üzemeltettek. Elém raktak egy kupac pénzt.

Én pedig hajtogattam, hogy ez nem így megy. Szerződünk, küldök számlát, ők meg utalnak. Éreztem, hogy a szemem akaratlanul is a kijáratot keresi. 

 

Felpattant az asztaltól az egyik fickó, szipogva, idegesen megtörölte az orrát és miközben fel alá járkált, idegesen hadonászva nyomatékosította, hogy vagy így, vagy sehogy nem üzletel.

 

Szerencsére simán elsétáltam. De azért para szitu volt

 

Alapvetően nem panaszkodom, mert ha nem is tudtam elmagyarázni nekik, hogy nem a lájk szám a fontos, ezért jól kerestem ezeken az üzleteken. Egy kisebb vidéki ház ára összejött, mire a Facebook meggyilkolta teljesen a legális like gyűjtést.

 

Ha felesleges a like, mégis mire jó?

 
Nem felesleges, de nem arra jó, amire elsőre gondolnád. Nem az a lényege, hogy mások lássák, te vagy a f@sza gyerek és nem is arra, hogy majd ingyen posztolj minden követődnek. Ugyanis a követőid 8%-16%-át éred csak el ingyen. A többiekért fizetni kell.
 

Nade akkor mégis mire jó a like? 
Kiálthatnád a magányos éjszakai csendbe fájdalmasan...

Mindjárt elmondom és meg fogsz döbbeni, mennyire zseniálisan egyszerű és végig ott volt az orrod előtt.

Azonban előbb bemutatnék két legális like gyűjtési módszert, ami közül az egyiket többen ismerik, a másikat alig pár szakértő.



 

Hogyan gyűjts legálisan lájkokat?

 

Az egyik módszer az, hogy posztolsz a Facebook oldaladra értékes és hasznos tartalmakat.

Ha beállítottad az automatizmust, akkor minden cikked, amit megírtál az üzleti blogodra automatikusan kikerül a Facebook oldaladra is.

Ha pedig ezeket a cikkeket hirdeted, akkor azt fogod tapasztalni, hogy az emberek elkezdenek rá reagálni. Like, szeretem, nevetek stb.

Akkor is jönni fognak a lájkok, ha nem hirdeted, csak akkor lassabban.

Akik pedig lájkolják a Facebook posztokat, azokat meghívhatod, hogy kedveljék a Facebook oldalad. Ez csak pár kattintás, teljesen legális és baromi hatékony.

 

Így lesz oldal lájkoló a poszt kedvelőből

Érdemes időnként minden posztot végignézni, vagy amikor kapsz egy értesítést, hogy valaki kedvelte a posztot, akkor megnéz van-e akit meg tudsz hívni.
 
  1. Keres meg a posztot és kattints arra a kék szövegre, ahol kiírja mennyien kedvelik
  2. Itt vannak azok, akik kedvelték és mellettük az, hogy az oldalad kedvelői vagy meghívtad őket
  3. Ha az van ott, hogy ajánlás, akkor rá tudsz kattintani és meg tudod hívni, hogy kedvelje az oldalad
  4. Csak kattintsd végig mindet és készen is vagy :)

 

Így tudsz a legegyszerűbben és a leggyorsabban likeokat gyűjteni.

Megmutatom élőben is:

2 tartalommarketing módszer, amivel ingyen gyűjthetsz likeokat

Kattints a kedvelőkre és ajánld az oldalad annak, aki még nem a kedvelője az oldaladnak

 

Lájkok gyűjtés Facebook zárt csoporttal

 
A Facebook zárt csoportokat használnod kell neked is és a vállalkozásodnak is. Valójában ez a Facebook lényege. Így tudod értékes hírek gyűjteményé változtatni a Facebookot, hogy csatlakozol olyan csoportokba, amik érdekelnek.
 
Hozz létre a vállalkozásodnak te is ilyen csoportokat. A könyvemben kifejtettem az érveket, így ebbe most nem megyek bele.
 
A tapasztalatom az, hogy a Facebook zárt csoportokban mindig több ember van, mint a Facebook oldaladon. Ennek az az oka, hogy maga a Facebook is hirdeti a csoportokat az embereknek és így új tagokat toboroz neked.
 
Nem lenne szuper, ha ezeket a tagokat rá tudnád venni, hogy lájkolják a Facebook oldalad?

Ennek a menet pedig a következő:
 

1, Kösd össze a Facebook oldalad a zárt csoportoddal

 

Legyen  adminisztrátori jogosultságod a Facebook oldalhoz és a zárt csoporthoz is, csak így tudod összekapcsolni
 

 Válaszd a Beállítások lehetőséget FB oldaladon, majd kattints az Oldal módosítása lehetőségre. Görgess az oldal aljára és a Lapfül hozzáadása lehetőség kiválasztásával add hozzá a Csoportok lapfület az oldaladhoz.

 

2 tartalommarketing módszer, amivel ingyen gyűjthetsz likeokat
Fb oldal/beállítások/oldal módosítás/lapfülek. Itt tudod hozzákötni az oldaladhoz a Facebook csoportodat


Menj vissza FB oldaladra és kattints a bal szélső sávban a Csoportok lapfülre.

 
Ezzel készen is vagy.
 

2, Posztolj oldalként a zárt csoportba

 
Amikor posztolsz, akkor az ikon képedre kattintva válthatsz a magán profilod és a céges profil között.
 

Ha cégesre váltasz, akkor cégként fogsz posztolni és úgy is jelenik meg.

Azt is megteheted, hogy a céges FB oldalad posztját megosztod a zárt csoportodba. Ami releváns azt mindig oszd meg!

Hozzászólni is így tudsz. Átváltasz cégre és máris cégként reagáltál egy posztra.

 

3, Hívd meg azokat, akik kedvelték a csoportban a posztod

 
Akik a zárt csoportban kedvelték a posztod, azokat ugyanúgy meghívhatod, hogy kedveljék a Facebook oldalad.
 
Mivel több ember van egy csoportban, ezért nem is ritka, hogy olyan kedvel egy posztot, aki még nem kedveli az oldalad.

2 tartalommarketing módszer, amivel ingyen gyűjthetsz likeokat
Így tudsz csoport tagokat meghívni, hogy kedveljék a FB oldalad
 
A csoport poszt alatti lájkokra kattintva meg tudod hívni azokat, akik még nem kedvelik a FB oldalad. Mint látod, itt van 3 ember. 
 

Csak kattintasz az Ajánlás gombra és nincs is más dolgod.

Ok, de jöjjön a lényeg, miért éri meg neked a like gyűjtés?


Mit kezdj a sok lájkolóval?

Természetesen posztolj nekik :)

De a sok lájk leginkább azért olyan fontos, mert így olyan hirdetéseket tudsz készíteni, melyeknek magas a bizalmi értéke, hiszen egy barát ajánlásának tűnnek. Ennek a következő a logikája: „Zoli kedveli az oldalad, én megbízom Zoliban, ezért ismeretlenül neked is bizalmat szavazok.”

 

Ezeknél a hirdetéseknél a követőid ismerőseit célzod meg.

 

Így minél több követőd van, annál jobban bővül azoknak a száma, akiket elérhetsz a reklámoddal, és akik új olvasóid lehetnek. Mivel egy új követőnek akár 300 ismerőse is lehet, és ezeknek akár a 12%-a is passzolhat az ügyfél profilodba is, így minden új lájkolóval akár 36 új olvasóra tehetsz szert.

 

Amikor a követőd ismerőseinek hirdetsz, akkor ők úgy fogják látni a posztot, hogy ott lesz, hogy a barátjuk már kedvel téged.

Fontos, hogy ilyenkor is állítsd be, hogy csak azoknak az ismerőseiknek jelenjen meg a hirdetésed, akik beleillenek a tökéletes vevőd profiljába.

 

Kihagytam valamit?

 

Írd meg :)

Azt is, ha tetszett és azt is, ha valami nem volt világos.

A megosztás pedig olyan, mint a napi jócselekedet.

 
 
 
 
 

Vissza

Címkék : vevőszerzés., reklám, marketing, látogatószerzés, induló vállalkozás, facebook

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Program vezető

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Kapcsolódó cikkeink:

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.