Használd mások honlapját rá. Itt van rá 4 meglepően egyszerű módszer, amivel mások honlapján keresztül gyűjthetsz feliratkozókat. Elsőre furának tűnhet, ezért is érdemes elolvasnod.
Az e-mail lista gyűjtésének fontosságáról ebben a cikkünkben olvashatsz.
Bizony. Katalógusok.
Nem csak arra jók, hogy a céged több linket kapjon.
Alapvetően a kereső optimalizálás kapcsán szokták emlegetni: ”Minél több értékes link mutat rád, annál előrébb sorol a Google”.
Ma már ez nem ilyen egyszerű, mégis van haszna.
Az emberek még mindig használnak katalógusokat, mert megoldást keresnek a problémáikra. Így nem kell mást tenned, mint azt a csali oldaladat, amivel a listát építed, posztolod több katalógus oldalra.
A DominFlotta.hu oldalán találsz egy hatalmas listát a katalógusokról
Csak a kitartásodon múlik, hogy mennyi oldalra küldöd be a landing page oldalad linkjét.
Furának hangzik, hogy apróhirdetésekből gyűjts feliratkozókat, mégis működik.
Az emberek böngészik ezeket az oldalakat, mert megoldást keresnek valamilyen problémájukra.
Egyszerűen megkeresed azt a kategóriát, amiben a célpiacod a legnagyobb valószínűséggel böngészik és feladsz egy apróhirdetést.
Beállítod, hogy ingyen elvihető. A leírásba beleteszed a landing page oldalad linkjét. Még képet is feltölthetsz, amin rajta van a CTA.
Leginkább egyetlen apróhirdetési oldallal kell foglalkoznod: www.jofogas.hu
(ha tudsz más hasznos apróhirdetési oldalt, írd meg a cikk végén.)
Vannak oldalak, ahol gyűjtik a legjobb csali termékeket. A csali termék bármi lehet (pdf, webinar, ebook, videó, hanganyag, termékminta...) lényeg, hogy ingyenes legyen.
Ezeken az oldalakon megnézheted mások listaépítő csali termékét és feltöltheted véleményezésre a sajátodat is.
A feltöltött postnak találj egy jó címet, posztolj olyan képet, amin van CTA és természetesen a landing page oldalad linkjét.
A legismertebb ilyen oldal:
IngyenBolt.hu - a legjobb csalik gyűjtőhelye
Akkor is hasznos, ha a csalid digitális termék és akkor is, ha fizikai (pl.: termékminta)
Ez az egyik legkézenfekvőbb és leghatékonyabb módja, hogy növeld a listád méretét. Ezt a stratégiát rengetegen használják és ennek csak egy oka van:
Mert működik.
Egy jól megírt vendégposzt képes neked 600 új feliratkozót is hozni pár nap alatt.
Kétségtelenül időigényes és munkás, olyan posztot készíteni, ami elég egyedi és színvonalas ahhoz, hogy az iparágad egy olvasott oldalára kikerüljön.
Mégsem lehetetlen.
Ha máshogy nem megy, akkor bíz meg a munkával egy profi szövegíró csapatot (www.marketingszoveg.com )
Ha magad írnád, kövesd az alábbi lépéseket:
Azzal is megpróbálkozhatsz, hogy a meglévő cikkekbe kerüljön bele a landing page oldalad linkje.
Ennek az a módja, hogy a Google keresővel olyan cikkeket keresel, amik elől vannak a számodra fontos kulcsszavakra (ezek lesznek az olvasott cikkek). Majd felveszed a kapcsolatot az oldal tulajdonosával és megkéred, hogy a cikkbe tegye bele a landing page oldalad linkjét.
Nyilván ezt akkor fogja csak megtenni, ha az igazán hasznos az olvasói számára illetve akkor, ha cserébe valami előnyt kínálsz fel neki. Mondjuk fizetsz érte.
Ne hanyagold el az e-mail marketinget. Ez a céged fejlődésének záloga.
Nagy munkának tűnhet, de csak egyszer kell megcsinálnod. Az eredményekért hálás leszel.
Ne keress kifogásokat. Összeszedtük neked a legjobb lista építési módszereket.
Sőt, annyira akarom, hogy sikerüljön, hogy csináltunk neked egy Excel táblázatot, amiben kiválaszthatod, mennyi időt, pénzt tudsz erre áldozni.
Megadhatod a honlapod látogatóinak mostani számát és leválogatjuk neked azokat a módszereket, amik leginkább neked valók.
Szerezd meg a listát és kezd el növelni az adatbázisod méretét.
Még több technikát olvasnál, akkor itt van 73 Bevált Módja az E-mail Lista Építésének.
És ne felejts el a hozzászólásoknál megírni, ha kihagytunk valamit!
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.
Adatkezelési szabályzat | ASZF