Növelheted értékes tartalmakon keresztül. Itt van rá 10 meglepően hatékony módszer, köztük olyan, amivel akár a látogatóid 20%-a is megadja az e-mail címét.
Az e-mail lista gyűjtésének fontosságáról ebben a cikkünkben olvashatsz.
Ahogyan a cím is sugallja a meglévő tartalmaidat fogod módosítani.
Olyan értékes tartalmat teszel hozzá a meglévőhöz, ami alkalmassá teszi arra, hogy e-mail címeket gyűjts vele.
A tartalom tuningolás nem más, mint a meglévő népszerű tartalmaidhoz olyan értéket csatolni, amiért az olvasód hajlandó megadni az e-mail címét.
Például írtál egy népszerű cikket arról, hogy az eldugult wc-vel mit lehet házilag kezdeni. Ehhez a cikkhez készíthetsz egy videót, amiben lépésről-lépésre megmutatod azt, amit a cikkben leírtál. A rövid videót pedig az kapja meg, aki a cikk végén megadja az e-mail címét.
Boom!
Máris van egy tökéletes eszközöd, ami automatikusan gyűjti neked az e-mail címeket.
A tartalom tuningolás egy zseniálisan konvertáló módszer. Hiszen aki végigolvasott egy cikket az eldugult wc-ről, az nagyon valószínű, hogy a videót is meg akarja nézni.
Mivel a téma megér egy hosszabb kifejtést is, így készítettünk erről egy komplett cikket:
Kattints a képre és olvasd el a tartalom tuningolás 25 módszerét
Legyen hasznos.
A világ tele van információkkal, de az igazán hasznos eszközöket nagyítóval kell keresni. Így, ha rengeteg e-mail címet akarsz gyűjteni, akkor…
Építs hasznos eszközöket.
Ilyenek lehetnek a domain keresésére szolgáló szoftverek.
Ezeket az eszközöket a DomainFlotta készítette azzal a céllal, hogy segítsen neked a domain név választásban:
Az oldal nem túl szép és még csak nem is mobilbarát, mégis eszméletlenül hatékony.
Amikor valaki új domain nevet keres, megadja az e-mail címét és máris bekerült a hírlevél listára, ahol segítenek neki a domain név választásban.
Építs te is hasonlóan hasznos alkalmazásokat és gyűjts velük e-mail címeket.
Egy e-mail tanfolyam nagyon gyorsan szerez feliratkozókat neked.
Hasonló, mint amikor terméket kínálsz fel, de ez a kurzus egy konkrét dolgot tanít meg a feliratkozóidnak. Akár azt, hogyan tudnak olcsóbban repülni a világban, akár azt, hogyan válhatnak jobb üzletkötővé.
A lényeg, hogy elég érdekes és értékes legyen. Olyan, amiért még fizetni is hajlandóak lennének.
Nem kell semmi komplikált vagy bonyolult dologra gondolnod. Egyszerűen csak beállítasz egy 5-7 részes hírlevél sorozatot. Így a feliratkozók automatikusan megkapják a tanfolyam minden részét.
A blog cikked lehet a tanfolyam első része és a folytatást odaadhatod az e-mail címért cserébe.
A tanfolyam lehet videó, hanganyag vagy prezentációk sorozata is. A forma teljesen mindegy.
A challenge szó magyarul kicsit béna. Nem igazán magyarázza a jelentést.
Arról van szó, hogy segítesz az olvasóidnak elérni a céljukat azzal, hogy készítesz nekik egy 30 napos programot és segítesz nekik azon végigmenni.
Ugyan úgy, mint ez előzőnél, egy e-mail sorozatot hozol létre és vezeted őket az elérendő cél felé.
Leggyakrabban a fogyáshoz, leszokáshoz , életmód váltáshoz, nyelvtanuláshoz, vállalkozás építéshez szoktak kihívásokat készíteni.
A lényeg, hogy valami olyan legyen, amit az embernek könnyebb úgy csinálni, ha valaki támogatja őt folyamatosan.
A kihíváshoz csatlakozókat megkérheted arra is, hogy hívják meg a barátaikat. Így tudnak egymással versenyezni és nagyobb az esélyük a sikerre is.
A kihívások nem csak zseniális listaépítők, de megkönnyítik az értékesítést is. A kihívás résztvevői sokkal könnyebben vásárolnak tőled, mint azok, akik csak passzív olvasói a leveleidnek.
Legyél őszinte. Mennyi kvízt töltöttél ki eddig? Emlékszel még a „mi az indián neved” játékra a Facebookon?
Az ember imádják az ilyen kvízeket. Ezért is olyan népszerűek a személyiség tesztek, Iq tesztek, párkapcsolati tesztek.
A kvízek nagyon népszerűek és nagyon hatékonyan gyűjtenek e-mail címeket, ha az eredmény megjelenítést az e-mail megadásához kötöd.
A legnépszerűbb ilyen szolgáltatás a Qzzr.
Az így készült kvízeket egyszerűen be tudod illeszteni a honlapodba vagy a Facebook oldaladra.
Célszerű olyan kvízeket készítened, amik a célközönségedet vonzzák. A „tudd meg mennyire vagy népszerű” tesztek nem igazán minőségi feliratkozókat hoznak.
Nyugi, nem egy 900 oldalas Gyűrűk ura trilógiára gondoltam.
Elég, ha írsz egy 30-60 oldalas könyvet. Nem a könyv hossza határozza meg az értékét. A kedvenc könyveim tömörek, lényegre törőek és felesleges körítés nélkül tartalmazzák a hasznos információkat.
Külföldön nagyon sok értékes könyvet lehet vásárolni 2$ ért. Olyanokat, amikben olyan adwords trükkök vannak, amikkel olcsóbb, mégis jobb hirdetéseket tudsz készíteni.
Az egyik kedvenc könyvemből eddig 1000 darabot adott el az írója. Ez azt is jelenthetné, hogy 2.000$ keresett veled. Pedig nem.
A könyv megvásárlásakor megadtam az e-mail címem és így bekerültem a listájába. Azóta is kapom a hasznos információkat és az ajánlatokat a fizetős szolgáltatásairól. Ügyesen csinálja.
Lényegében a könyvet használja belépő termékként és még listát is épít vele.
A könyvből keresett összeg fedezi a reklám költségeit és a listán szereplők könnyebben vásárolnak tőle, hiszen már ledöntötték a pszichológiai gátat és megnyitották a pénztárcájukat felé.
Őszintén szólva én kerülöm ezt a módszert.
Nem rajongok azért, amikor valaki korlátozza az információhoz való hozzáférést. Néha mégis működik.
Korrektnek azt tartom, ha erről a módszerről is tudsz, de nem bátorítalak a használatára.
Van egy WordPress plugin, amit úgy hívnak Bloom. Ezt bárhova beteheted a szövegedbe és csak azok tudnak tovább olvasni, aki megadják az e-mail címüket vagy előfizetnek.
Forrás: https://www.marketingszoveg.com/blog/
Mondjuk Ők egyedi fejlesztést használnak, de az elvet tökéletesen alkalmazzák.
Ha el akarod olvasni a poszt folytatását, akkor meg kell adnod az e-mail címed vagy fizetned kell.
Megértem, hogy a szerkesztőség fenntartása pénz. A minőségi tartalmat pedig meg kell fizetni. Ettől még remélem, hogy nem fog tömegesen terjedni ez a módszer. Használd inkább e-mail címgyűjtésére.
Szinte mindenhol, főleg a webáruházakban találkozhatsz ezzel a módszerrel. Az e-mail címért cserébe kapsz egy kupon kedvezményt. Ezzel akarnak rávenni a vásárlásra.
A kupont használhatod arra is, hogy e-mail címeket gyűjts.
Ehhez nem kell más, mint egy elég értékes ajánlat, ami elég ütős ahhoz, hogy odaadják érte az e-mail címüket.
A kuponnak nem feltétlenül árkedvezménynek kell lennie. Sőt, sokkal jobban működik, ha 20% kedvezmény helyett azt mondod, hogy 2 hónap ingyen kapnak, éves rendelés esetén.
A kuponod lehet egy extra kedvezmény, egy ráadás termék, egy ingyenes tanácsadás. Bármi, ami elég érdekes a piacod számára.
A kupon nagy előnye, hogy nem csak e-mail címeket tudsz gyűjteni vele, hanem vevőket is. Hiszen a kupont be akarják majd váltani.
Sőt…
A kupon a leghatékonyabb módja, hogy az online olvasóid felálljanak a gép elől és személyesen elmenjenek hozzád beváltani a kupont.
Nagyon nehéz offline szolgáltatást eladni a neten, ha nincs kupon ajánlatod.
Írtál egy könyvet és ki fogod nyomtatni?
Remek!
A nyomtatott könyv igazi státuszszimbólum. Teljesen más ember leszel a piacod szemében. Nem te leszel az egyik cipész a sokból. Te leszel a cipész, aki könyvet írt „A Cipőboltok legnagyobb átverései” címmel.
A könyv nyomtatása sokkal olcsóbb, mint gondolnád. Ráadásul igényelhetsz hozzá ISBN számot is, így a könyvedet csak 5% áfa terheli.
A könyvedet aztán lefotózhatod a könyvesboltok polcain, ami egy nagyon jó bizalomépítő lesz a vevőid számára.
A könyveddel úgy tudsz e-mail címeket gyűjteni, hogy a könyv közepébe teszel egy elveszett fejezetet. Egy olyan oldalt, amiben a kedves olvasódnak elmondod, hogy a könyved teljes egész, de ha szeretne a könyvben olvasottakon kívül még több információt, akkor látogasson el erre a honlapra: www.landingape.hu
A plusz fejezeten kívül további 2 bónuszt is kap.
Ugyan ezt az ajánlatod megismételheted a könyved végén.
Az ötletet Braskó Csaba, Múzsa című könyvéből merítettem. Ahol az elveszett fejezetet a www.muzsa.info oldalon találod. A könyvet pedig olvasd el, mert érdemes.
Mivel manapság mindenki e-maileket kap és küld, ezért a postai levelek újra virágkorukat élik. Az emberek örülnek egy kézzel fogható levélnek.
A legjobb, ha az első kapcsolatfelvételtől számított 1 héten belül küldesz neki postán egy személyre szóló ajánlatot.
Egy kedves levél, amiben bizonyos akarsz lenni abban, hogy nem kerülte el a figyelmét az ütős ajánlatod.
A levélben pedig megadod a landing page oldalad linkét, ahol meg tudja szerezni a csali terméked és feliratkozik a listádra.
A folyamatot könnyedén automatizálhatod. Egyszerűen csak olyan sablon pdf fájlokat kel gyártanod, aminek egyik oldalán a címzés van, a másik oldalán pedig az ajánlatod. Így csak megfelelően kell hajtani és máris mehet az ablakos borítékba.
Egy ilyen levél feladásának költsége 150 Ft. A hatékonysága viszont sokszorosan megtérül.
Ne hanyagold el az e-mail marketinget. Ez a céged fejlődésének záloga.
Nagy munkának tűnhet, de csak egyszer kell megcsinálnod. Az eredményekért hálás leszel.
Ne keress kifogásokat. Összeszedtük neked a legjobb lista építési módszereket.
Sőt, annyira akarom, hogy sikerüljön, hogy csináltunk neked egy Excel táblázatot, amiben kiválaszthatod, mennyi időt, pénzt tudsz erre áldozni.
Megadhatod a honlapod látogatóinak mostani számát és leválogatjuk neked azokat a módszereket, amik leginkább neked valók.
Szerezd meg a listát és kezd el növelni az adatbázisod méretét.
Még több technikát olvasnál, akkor itt van 73 Bevált Módja az E-mail Lista Építésének.
És ne felejts el a hozzászólásoknál megírni, ha kihagytunk valamit!
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.
Adatkezelési szabályzat | ASZF