Mindenki részt vesz a Headline (címsor) Olimpián, és ha nem hozod el az aranyérmet, akkor nyögvenyelősen fogod felkelteni a célközönség...
A bizonytalanság rángatja szövegírói önbizalmad vékony zsinórjait damil szálakon? Tisztában vagy vele, hogy a célközönséged számára...
A remarketinget egy digitális marketingstratégiának tartják, ami újabb lehetőséget ad neked a konverzió elérésére. Hiszen roppant...
Honnan tudhatom, hogy jó-e a tartalmam, a cikkem? Talán nálad is dilemma az alábbi kérdés. Hiába a célközönséged számára releváns...
Az agyunk általában becsap minket, gyakran azokra a dolgokra emlékezünk leginkább, amelyek „nem teljesek”. Motiváltabbak vagyunk a már...
Ha belecsaptál a tartalommarketing lecsójába, akkor valószínűleg nálad is lejött már a ragtapasz: a tartalommarketing alapja maga a...
Az emberek nem olvasnak! Hallottad már te is ezt oly sokszor vagy mondok jobbat. Saját magad is ennek a híve vagy? Szóval neked senki ne...
Hogyan készíts 96,5%-on konvertáló landingoldalt? (esettanulmány) Ha egy címben az esettanulmány és egy konkrét szám szerepel, akkor...
„Egy bemutató után az emberek 63% -a emlékszik a történetekre. Csak 5% emlékszik egy statisztikára. Részben jó, részben kevésbé jó,...
Vannak olyanok, akik nem szeretik a statisztikákat; vannak, akik a száraz tulajdonságok és tények vizén élnek át viharos utazást és...
Adatkezelési szabályzat | ASZF