Miért nem olvas senki? Erős benzinfröccsel startol el a szakmai blogod, majd hamarosan máris sáros lábbal portyáznak rajta a rejtélyes...
A tartalommarketing nem a szövegírásról szól. Ezért a kérdés mindig az, hogy a tartalom hogyan szegmentál és miként vezeti az olvasókat...
A white paper népszerű és hatékony eszköz a tartalommarketing számára. Felhasználható arra, hogy márkádat gondolatvezetőként...
Azt nem betűzik, azt érzik - mondja a szeretetről korunk egyik filozófusa, Micimackó. Vannak dolgok, amiket tényleg nehéz „lebetűzni”;...
Ha te is lelkes és elhivatott támogatója voltál vagy éppen jelenleg is vagy a kezdeti vállalkozások egyik klasszikus hibájának, akkor...
A blogodnak és benne a cikkeidnek a legfontosabb szerepe, hogy tudást adjanak át. Azonban ez nem korlátozódhat csak az információ...
Egy ősi eszköz, ami még az értékesítőidnél is sikeresebben hathat a célcsoportodra? Nem számít, hogy milyen nyelvet beszél valaki,...
Ami még a legjobb szavaknál is hatásosabb – írja Jana Kriszta Szövegírás szenvedéllyel c. könyvében. Te pedig szemöldököd vonod fel...
Mitől hatékony vagy mondhatnám azt is, tökéletes egy sales szöveg? Attól hogy elad. Lehetne csűrni és csavarni, de ez a...
A Semrush csapata egy zseniális újdonsággal állt elő: Topic research Ez a szoftver segít neked abban, hogy megtaláld a piacodon a...
Adatkezelési szabályzat | ASZF