23 éves, kék a szeme és szereti a dinnyét. Csupán információk sora egy emberről, mert információk, jellemzők, tények és adatok...
Régen volt egy perverz hobbim: teleshopos reklámokat nézettem a lányokkal, miközben feküdtünk az ágyban. Érdekelt a reakciójuk. Vannak...
Miért nem olvas senki? Erős benzinfröccsel startol el a szakmai blogod, majd hamarosan máris sáros lábbal portyáznak rajta a rejtélyes...
A tartalommarketing nem a szövegírásról szól. Ezért a kérdés mindig az, hogy a tartalom hogyan szegmentál és miként vezeti az olvasókat...
A white paper népszerű és hatékony eszköz a tartalommarketing számára. Felhasználható arra, hogy márkádat gondolatvezetőként...
Azt nem betűzik, azt érzik - mondja a szeretetről korunk egyik filozófusa, Micimackó. Vannak dolgok, amiket tényleg nehéz „lebetűzni”;...
Ha te is lelkes és elhivatott támogatója voltál vagy éppen jelenleg is vagy a kezdeti vállalkozások egyik klasszikus hibájának, akkor...
A blogodnak és benne a cikkeidnek a legfontosabb szerepe, hogy tudást adjanak át. Azonban ez nem korlátozódhat csak az információ...
Egy ősi eszköz, ami még az értékesítőidnél is sikeresebben hathat a célcsoportodra? Nem számít, hogy milyen nyelvet beszél valaki,...
Ami még a legjobb szavaknál is hatásosabb – írja Jana Kriszta Szövegírás szenvedéllyel c. könyvében. Te pedig szemöldököd vonod fel...
Adatkezelési szabályzat | ASZF