szövegírás

5 hiba, amivel már a startnál hazavághatod az üzleti blogodat

Egy blog elstartolása és „fenntartása” még akkor is türelemerősítő megállóhelyeket tartalmazó hosszú út, ha rendszeresen dolgozol...

Száraz céges adatok, hogyan és miért használd fel az információkat a bizalomépítésre?

23 éves, kék a szeme és szereti a dinnyét. Csupán információk sora egy emberről, mert információk, jellemzők, tények és adatok...

Ezekkel a szavakkal ne káromkodj a céges szövegeidben

Régen volt egy perverz hobbim: teleshopos reklámokat nézettem a lányokkal, miközben feküdtünk az ágyban. Érdekelt a reakciójuk. Vannak...

Figyelem felkeltése, avagy miért nem olvas senki?

Miért nem olvas senki? Erős benzinfröccsel startol el a szakmai blogod, majd hamarosan máris sáros lábbal portyáznak rajta a rejtélyes...

Ha ezt nem tisztázod az elején a tartalommarketingről, később utálni fogod magad

A tartalommarketing nem a szövegírásról szól. Ezért a kérdés mindig az, hogy a tartalom hogyan szegmentál és miként vezeti az olvasókat...

Mi az a white paper és miért ígéretes a tartalommarketingedben?

A white paper népszerű és hatékony eszköz a tartalommarketing számára. Felhasználható arra, hogy márkádat gondolatvezetőként...

Idézetekre épülő cikkek hatása

Azt nem betűzik, azt érzik - mondja a szeretetről korunk egyik filozófusa, Micimackó. Vannak dolgok, amiket tényleg nehéz „lebetűzni”;...

Buyer persona megalkotása nélkül felesleges a blogolás?

Ha te is lelkes és elhivatott támogatója voltál vagy éppen jelenleg is vagy a kezdeti vállalkozások egyik klasszikus hibájának, akkor...

Motiválócikkek írása – a közöny helyét a lelkesedés veszi át

A blogodnak és benne a cikkeidnek a legfontosabb szerepe, hogy tudást adjanak át. Azonban ez nem korlátozódhat csak az információ...

Ősi eszköz, amivel zseniálisan hathatsz a célcsoportodra?

Egy ősi eszköz, ami még az értékesítőidnél is sikeresebben hathat a célcsoportodra? Nem számít, hogy milyen nyelvet beszél valaki,...

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.