Mindenki részt vesz a Headline (címsor) Olimpián, és ha nem hozod el az aranyérmet, akkor nyögvenyelősen fogod felkelteni a célközönség...
A bizonytalanság rángatja szövegírói önbizalmad vékony zsinórjait damil szálakon? Tisztában vagy vele, hogy a célközönséged számára...
A remarketinget egy digitális marketingstratégiának tartják, ami újabb lehetőséget ad neked a konverzió elérésére. Hiszen roppant...
Ha belecsaptál a tartalommarketing lecsójába, akkor valószínűleg nálad is lejött már a ragtapasz: a tartalommarketing alapja maga a...
Az emberek nem olvasnak! Hallottad már te is ezt oly sokszor vagy mondok jobbat. Saját magad is ennek a híve vagy? Szóval neked senki ne...
„Egy bemutató után az emberek 63% -a emlékszik a történetekre. Csak 5% emlékszik egy statisztikára. Részben jó, részben kevésbé jó,...
Eddig hány címsort írtál életedben? Tippelj! És hány címsort olvastál? Biztos vagyok benne, hogy alábecsülted. Amit viszont az agyad...
Az örökzöld tartalom értelemszerűen nem olyasmi, ami egy hónap múlva már csak a könyvtár eldugott sarkában lehet értékes. Ha van...
A Digital Psychology olyan kutatásokkal áll elő, amik az alkalmazott pszichológiának a terepére evezve a marketingedben is beépíthető...
Hősök vagyunk. Mindannyian küzdünk problémával vagy vágyunk egy cél beteljesedésére. Majd azt vesszük észre, hogy az unalmassá...
Adatkezelési szabályzat | ASZF