tartalommarketing

Amit talán te sem tudtál az előnyt kínáló, direkt címsorokról

Mindenki részt vesz a Headline (címsor) Olimpián, és ha nem hozod el az aranyérmet, akkor nyögvenyelősen fogod felkelteni a célközönség...

Blogcikket írok, de vajon jól?

A bizonytalanság rángatja szövegírói önbizalmad vékony zsinórjait damil szálakon? Tisztában vagy vele, hogy a célközönséged számára...

Újracélzás a tartalommarketingben, hogy olvasókból vevők legyenek

A remarketinget egy digitális marketingstratégiának tartják, ami újabb lehetőséget ad neked a konverzió elérésére. Hiszen roppant...

Mi köze Fogg viselkedési modelljének a tartalommarketinghez?

Ha belecsaptál a tartalommarketing lecsójába, akkor valószínűleg nálad is lejött már a ragtapasz: a tartalommarketing alapja maga a...

Cornerstone blogcikk – avagy a rettenet, amit senki nem olvas el?

Az emberek nem olvasnak! Hallottad már te is ezt oly sokszor vagy mondok jobbat. Saját magad is ennek a híve vagy? Szóval neked senki ne...

Hogyan és miért mondj történeteket a tartalmaidban, ha értékesíteni akarsz?

„Egy bemutató után az emberek 63% -a emlékszik a történetekre. Csak 5% emlékszik egy statisztikára. Részben jó, részben kevésbé jó,...

Hogyan adjak olyan címeket a cikkeimnek, amikre felfigyelnek az emberek?

Eddig hány címsort írtál életedben? Tippelj! És hány címsort olvastál? Biztos vagyok benne, hogy alábecsülted. Amit viszont az agyad...

Mit érdemes hirdetned, hogy visszatérjenek a hűtlen olvasóid? - az elfeledett örökzöld tartalmak

Az örökzöld tartalom értelemszerűen nem olyasmi, ami egy hónap múlva már csak a könyvtár eldugott sarkában lehet értékes. Ha van...

A tartalommarketing egyik legnagyobb kihívása?

A Digital Psychology olyan kutatásokkal áll elő, amik az alkalmazott pszichológiának a terepére evezve a marketingedben is beépíthető...

Hogyan mesélj el egy történetet a történelem egyik legsikeresebb történetmesélési sémája szerint?

Hősök vagyunk. Mindannyian küzdünk problémával vagy vágyunk egy cél beteljesedésére. Majd azt vesszük észre, hogy az unalmassá...

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.