Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.
A bizonytalanság rángatja szövegírói önbizalmad vékony zsinórjait damil szálakon? Tisztában vagy vele, hogy a célközönséged számára...
A remarketinget egy digitális marketingstratégiának tartják, ami újabb lehetőséget ad neked a konverzió elérésére. Hiszen roppant...
Honnan tudhatom, hogy jó-e a tartalmam, a cikkem? Talán nálad is dilemma az alábbi kérdés. Hiába a célközönséged számára releváns...
Az agyunk általában becsap minket, gyakran azokra a dolgokra emlékezünk leginkább, amelyek „nem teljesek”. Motiváltabbak vagyunk a már...
Ha belecsaptál a tartalommarketing lecsójába, akkor valószínűleg nálad is lejött már a ragtapasz: a tartalommarketing alapja maga a...
Az emberek nem olvasnak! Hallottad már te is ezt oly sokszor vagy mondok jobbat. Saját magad is ennek a híve vagy? Szóval neked senki ne...
Hogyan készíts 96,5%-on konvertáló landingoldalt? (esettanulmány) Ha egy címben az esettanulmány és egy konkrét szám szerepel, akkor...
„Egy bemutató után az emberek 63% -a emlékszik a történetekre. Csak 5% emlékszik egy statisztikára. Részben jó, részben kevésbé jó,...
Vannak olyanok, akik nem szeretik a statisztikákat; vannak, akik a száraz tulajdonságok és tények vizén élnek át viharos utazást és...
Eddig hány címsort írtál életedben? Tippelj! És hány címsort olvastál? Biztos vagyok benne, hogy alábecsülted. Amit viszont az agyad...
Adatkezelési szabályzat | ASZF