Cikkek tőle: Bártfai Balázs

Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.

Kövesd ezt az egyszerű vázlatot az esettanulmányaidhoz, hogy végre írhass egyet sikeresen

Hogyan készíts 96,5%-on konvertáló landingoldalt? (esettanulmány) Ha egy címben az esettanulmány és egy konkrét szám szerepel, akkor...

Hogyan és miért mondj történeteket a tartalmaidban, ha értékesíteni akarsz?

„Egy bemutató után az emberek 63% -a emlékszik a történetekre. Csak 5% emlékszik egy statisztikára. Részben jó, részben kevésbé jó,...

Hogyan publikálj úgy, hogy vásárolni akarjanak tőled?

Vannak olyanok, akik nem szeretik a statisztikákat; vannak, akik a száraz tulajdonságok és tények vizén élnek át viharos utazást és...

Hogyan adjak olyan címeket a cikkeimnek, amikre felfigyelnek az emberek?

Eddig hány címsort írtál életedben? Tippelj! És hány címsort olvastál? Biztos vagyok benne, hogy alábecsülted. Amit viszont az agyad...

Videó tartalommarketing-stratégiát tervezel? Erre figyelj!

Összegyűjtöttem neked néhány hasznos tudnivalót, amelyekkel eredményesebb videós tartalommarketing-stratégiát építhetsz fel. A...

5 hiba, amivel már a startnál hazavághatod az üzleti blogodat

Egy blog elstartolása és „fenntartása” még akkor is türelemerősítő megállóhelyeket tartalmazó hosszú út, ha rendszeresen dolgozol...

Mit érdemes hirdetned, hogy visszatérjenek a hűtlen olvasóid? - az elfeledett örökzöld tartalmak

Az örökzöld tartalom értelemszerűen nem olyasmi, ami egy hónap múlva már csak a könyvtár eldugott sarkában lehet értékes. Ha van...

A kettős kereszt és a ki nem használt előnyei

Létezik a megírt cikkeid posztolásának egy elhanyagolt részterülete, ami úgy suhan el a figyelmed mellett, mint a leggyorsabb galaxis...

Száraz céges adatok, hogyan és miért használd fel az információkat a bizalomépítésre?

23 éves, kék a szeme és szereti a dinnyét. Csupán információk sora egy emberről, mert információk, jellemzők, tények és adatok...

Szavak, amiken pénztárcád jövőbeli vastagsága múlik?

Régen volt egy perverz hobbim: teleshopos reklámokat nézettem a lányokkal, miközben feküdtünk az ágyban. Érdekelt a reakciójuk. Vannak...

 
 



Hírlevél

 

Adatkezelési szabályzat | ASZF

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.