Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Arról írok, hogyan lehetnek kézzel fogható eredmények az üzleti célú blogolásból.
Eddig hány címsort írtál életedben? Tippelj! És hány címsort olvastál? Biztos vagyok benne, hogy alábecsülted. Amit viszont az agyad...
Összegyűjtöttem neked néhány hasznos tudnivalót, amelyekkel eredményesebb videós tartalommarketing-stratégiát építhetsz fel. A...
Egy blog elstartolása és „fenntartása” még akkor is türelemerősítő megállóhelyeket tartalmazó hosszú út, ha rendszeresen dolgozol...
Az örökzöld tartalom értelemszerűen nem olyasmi, ami egy hónap múlva már csak a könyvtár eldugott sarkában lehet értékes. Ha van...
Létezik a megírt cikkeid posztolásának egy elhanyagolt részterülete, ami úgy suhan el a figyelmed mellett, mint a leggyorsabb galaxis...
23 éves, kék a szeme és szereti a dinnyét. Csupán információk sora egy emberről, mert információk, jellemzők, tények és adatok...
Régen volt egy perverz hobbim: teleshopos reklámokat nézettem a lányokkal, miközben feküdtünk az ágyban. Érdekelt a reakciójuk. Vannak...
A Digital Psychology olyan kutatásokkal áll elő, amik az alkalmazott pszichológiának a terepére evezve a marketingedben is beépíthető...
Hősök vagyunk. Mindannyian küzdünk problémával vagy vágyunk egy cél beteljesedésére. Majd azt vesszük észre, hogy az unalmassá...
Miért nem olvas senki? Erős benzinfröccsel startol el a szakmai blogod, majd hamarosan máris sáros lábbal portyáznak rajta a rejtélyes...
Adatkezelési szabályzat | ASZF